Volta VS4


Volta VS4 elektrikli motosiklet iddialı bir sloganla piyasaya sürüldü. “Daha kalitelisi, daha hızlısı, daha sağlamı yok.”

Volta VS4 Elektrikli Bisiklet Özellikleri

Volta VS4 Elektrikli Bisiklet

Volta VS4 Elektrikli Bisiklet


Volta VS4 Özellikleri
Boyutlar 1790 x 680 x 1142mm
Ağırlık 102kg
Menzil 50km (Eco mode)
Maksimum Hız 70km/saat
Tırmanma Kapasitesi 18°
Motor Gücü 3000W
Batarya Kapasitesi 60V, 20Ah
Batarya Tipi Jel
Şarj Süresi 6-8 Saat
Şarj Çıkış 60V / 3A
Lastik Boyutu 3.5 x 10
Renkler bordo

Volta VS4 Elektrikli Bisiklet Fotoğrafları

You can leave a response, or trackback from your own site.

“Volta VS4” yazısına 16 yorum yapılmış:

  1. 1. buse dedi ki:

    çok güzelmiş özellikle kahverengisine bayıldım.bi fikri olan varsa yazabilir mi arkadaşlar.ve bi de fiyatı ne dir ne değildir bunun ?

  2. 2. alkın dedi ki:

    gerçekten çok güzel hele kave rengi olon kullanan varsa yorum atabilirmiii

  3. 3. kadir dedi ki:

    ben elektrikli bisiklet arıyorum fiyatı:300 400 olsun sağlam olsun 2. el olsun

  4. 4. kadir sorguç dedi ki:

    elektrikli bisiklet arıyorum acil fiyatı 300- 400- civarlarında acil 2. el arıyorum …

  5. 5. Serhat şahiiiiiiiin dedi ki:

    Ayın 25inde Bunların yenisi çıkcak tek renk olarak bordo cıkacak menzil 70km olcak dijital gösterge olcak ve çamurluklar çelik veya aliminyum olarak değişecek.

  6. 6. Muhammet dedi ki:

    Araç çok Güzel Duruyor Hangi Ülkenin Fiatı Ne Kadar ? Nerede Satılıyor?

  7. 7. motorcu namık dedi ki:

    fıyatı 3000 tl isteyenler iletisim kurabılir
    email: ervacan03@gmail.com
    tel: 05356101214
    tel2: 05458328701

  8. 8. ahmet dedi ki:

    bunları kullanmakiçin ehliyet gerekliimi?

  9. 9. ilker dedi ki:

    fiyatı nedir renk seneçekleri var mı İzmir de motosikleti görüp deneyebileceğim bir şube veya benzeri bir kuruluş var mı bilgilendirirseniz sevinirim

  10. 10. Savas Ciftci dedi ki:

    SLM Arkadaslar istabulda bildiğiniz elektrikli motor satıcısı bayi yda kişi varmıdır.En iyisi nedir fiyat aralığı ve iletişim bilgisi gibi detaylı bilde yazarsa sevinirim.Alma ihtimalim yüksek.

  11. 11. enes sever dedi ki:

    Volta vs3 ile vs4 arasında hiçbir fark yiq sadece 15km/h daha hızlı gidiyo ve elektiriği çok yqkıyo inşallah bugun alacam…

  12. 12. enes sever dedi ki:

    2.el vs4 alıyorum huhuhuhuhu

  13. 13. oleg haines dedi ki:

    firmanın sitesinde yazıyor hangi şehirlerde bayiisi olduğu.ben de yeni çıkan beyazlardan aldım 3.345 tl ama değicek gibi hala bi arıza yok ve 85 yapabılıyor :D

  14. 14. Eyyup DEMİRHAN dedi ki:

    Volta VS4 gerçekten süper. Nisan ayında aldım. Hızı 80′e çıkıyor ayrıca benim en çok korktuğum yokuş problemi kesinlikle yok. İki kişi ile şu ana kadar çıkamadığım bir yokuş olmadı. eyyupdemirhan69@gmail.com

  15. 15. kubilay dedi ki:

    Bende bu modelin grisi var yaklasik 2 ay oldu baya guzel gidiyor bisan marka 50 km menzil garanti 45 km gittikten sonra sarji azaldimi hizi dusuyor ben km hesabi yaptigimdan sarjin ne zaman bitceni anliyom hizda 50 km civari hiz yapiyor birseyler tasimaya 2 kisiyle kullanmaya ideal bir urundur rahat zaten arac yakitlari aldi basini gidiyor sehir icinde kullanmak icin super bir urun vfiyati ben aldigimda iki bin alti yuz elli tl idi

  16. 16. sadii dedi ki:

    ben 15.10.2014 tarihinde aldım bordo rengini hız olarak çok iyi ama sağlamlık olarak aynısı düşünmüyorum, 2 günü orta ayağın vidası düştü,3.günü sağ ayna kaynak yerinde kırıldı servisden bunları yaptırdım ama hiç hevesim kalmadı motora artık birde 30 km gittikten sonra batarya bitmeye başlıyo anlamadım yada benim motorda mı bi problem var

Sayfaya yorum yazınız


3 + 5 =