STMAX ZWD 406L


ZWD 406L STMAX’ın yeni model elektrikli bisikleti olarak piyasaya sürüldü. ZWD 406L elektrikli bisikletin dinamik çizgileriyle hayatınıza enerji katın.

STMAX ZWD 406L Elektrikli Bisiklet Genel Özellikleri

STMAX ZWD 206E Elektrikli Bisiklet

STMAX ZWD 406L Elektrikli Bisiklet


STMAX ZWD 406L Özellikleri
Elektrikli Motor: 48V 250W CPU Motor
Çekiş Gücü: 9.6 N.m
Maksimum Sürüş Gücü: 250W
Rampa Gücü: 12 Derece
Standart Yük: 80 -100 Kg (1 kişi)
Maksimum Hız: 24 Km/h
Batarya Kullanım Mesafesi: 80 -100 KM
Şarj Süresi: 6-8 saat
Dış Lastik Ebat: 2,5x16"
Net Ağırlık: 73 Kg (Batarya ile beraber)
İskelet Boyu: 1,680 x 590 x 980 mm.
Renk Seçenekleri: zwd


STMAX ZWD 406L Elektrikli Bisiklet Fotoğrafları

You can leave a response, or trackback from your own site.

“STMAX ZWD 406L” yazısına 1.386 yorum yapılmış:

Sayfalar: « 141 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 5156 »

  1. 1112. efekentli dedi ki:

    SELAM!
    arkadaşlar modifiyeler hakkında bilgisi olan varsa paylaşabilir mi biraz?

    1500 watt pld beyin diye birşey var şu an piyasada yokuş ustası deniliyor. 7 aküye yani 86 volt a kadar çalışma kapasitesi varmış. 48 volt 250 watt (stmax 406) olan bir bisiklete 86 volt ve 1500 watt beyin motora hasar verir mi? ve bu beyinler gerçek söylenildiği gibi yokuş çıkartıp, hız artırabilir mi. bilgisi olan varsa ve bizleri aydınlatırsa çok sevinirim. şimdiden çok çok teşekkürler

  2. 1113. bora dedi ki:

    arkadaşlar aranızda yiğit kardeşimizin söylediği bilgiyi(şarz orta çizgiye geldimi doldurulabilir)önceden bilen varmıydı?

  3. 1114. bora dedi ki:

    efekentli benim tahminime göre çalışırsa hızı baya artar yokuş performansı baya artar gerçek motor gibi olcağını düşünüyorum ama 3-4gün akü yetiyosa 1-2 günde akü biter gibi geliyo ama çalışırmı bilmem ve kabloları çok ısındırıp yaka bilir tahminlerim

  4. 1115. Emir dedi ki:

    selamun aleyküm.. kardeşler ben zwd 406l alcamda dedvirde 25 yazanmı daha iyi yoksa devirde 60 yazanmı

  5. 1116. efekentli dedi ki:

    teşekkür ederim, beyni alırken tek düşündüren sorun kabloları veya motoru yakması. bisikletin motoru 250watt ve 48volt aküyle çalışıyor, 84 volt luk elektrik gelirse ve 1500 watt lık güç gelirse motora hasar vereceğini düşünüyorum. bilen ve deneyen birilerinin memnuniyet veya tam tersi görüşleri bizi aydınlatacaktır.

  6. 1117. stmax11 dedi ki:

    stmax 406l 2009-2010 model 60 devir saati yeni modeller 25 devir 2011-2012 25 devir daha yvş gidiyormuş 60 devirliden dogrumudur???birde 206l’demi aynı 25 devir ??birde 206l -406 arsında fark varmı??km gibi?birde 206e 2kişi kaç km gider 206e’lerde ???şimdiden teşekkür ederim:)

  7. 1118. murat dedi ki:

    ya bora sen ortaya gelince şarj edersin. bana bunu sölesen ben seneye yenisini alcanı zannederim gidin bi servise sorun akü tam bitmeden şarja kalkışırsanız akü kısa sürede gider…

  8. 1119. BAYRAM dedi ki:

    BEN C MAX 406 ALMAK İSTİYORUM 120 KG YUM KULLANABİLİRMİYİM

  9. 1120. stmax11 dedi ki:

    BAYRAM 145 KİLOYA KDR TAŞIR

  10. 1121. SaMeD dedi ki:

    Arkadaşlar tahmini fiyatı kaç tl??

  11. 1122. stmax11 dedi ki:

    stmax 406l: 1.450-1.490-1.500 arasında degişir 2012 modelleri…

  12. 1123. efekentli dedi ki:

    arkadaşlar devir saati muhabbeti o kadar önemli değil yani hızda birşey farkettirmiyor. sıfır stmax lar artık 25 devirlik. devir saati ayrıca motorun aküden ne kadarlık akım aldığını gösteren bir paneldir. yani devir saatininde gerçekle alakası yok düz yolda arabayla yanyana giderken ölçtük 43 km son hızda gidiyordum ve ben 95 kg lik bir insanım ve devirsaati denilen gösterge sonuna kadar dayalı değildi. bisikletten performans almak istiyorsanız lastiklerin şişkinlşiğini kontrol edin lastiği tam şişkin olmayan bisikletler çok fazla hız yapamıyor. bu konuda lastiklerin şişirme basınç ölçülerini bilen paylaşırsa çok seviniriz.

  13. 1124. Altug dedi ki:

    Ekobis maxi mı stmax zwd 406l mı tavsiye edersiniz ayrıca 1999 doğumlunun iki model de ehliyet gerektirmez değil mi

  14. 1125. mehmet dedi ki:

    arkadaşlar bende alıcam 406 düşünüyorum. sizce eğer alırsam pişman olurmuyum ? aküsü ne kadar dayanr ? benm alıcağımdada devir saati 25 km ye kadar.

  15. 1126. efekentli dedi ki:

    250 watta ehliyet istemiyorlar. deneyimim doğrultusunda 406l 4 akülü ve 48 volt. yolun eğimine göre max.km yol değerlerini tutuyor sayılır. ben Denizli liyim Denizli de kalıyorum. fiyatının uygun ve servis ağının geniş olması sebebiyle stmax406 yı tercih ettim. bir elektrikli bsikletten beklenen herşeyi karşılıyor. sizin tercihiniz yokuş ve hız performansı yönündeyse yüksek wattlı daha güçlü e.bisikletlere bakınız. Devir saatine takılmayınız gerçekle alakası yok, hızı 45 km de sınırlı. doğru bir şekilde kullanırsanız pişman olmazsınız. çukurlar, kasisler, şarj etme, bisikleti zorlamamaya dikkat ederseniz asla pişman olmazsınız

  16. 1127. onur dedi ki:

    arkadaşlar bnde 3 senedir st max 406l var citten düz yol için süper bi elektirikli bisiklet 2 kişi toplam 125 kilo oluyoruz arkadaşla bindik yukuşuda rahat çıktık ama tek yapmanız gereken yukuş çıkarken gaz kesmeyin

  17. 1128. bora dedi ki:

    40L İLE 206L KAPIŞSA AYNI ŞARTLARDA KİM KAZANIR ? CEVPLAYANA TEŞKKÜRLER

  18. 1129. atakan dedi ki:

    406 l fark atar
    >3

  19. 1130. bora dedi ki:

    teşekkür ederim ama bi çocuk var 60 devirli206lsi var benimki 25devirli 406l dedim geçerim diye inanmadı yanındakilerde onunki daha hızlı gidiyo dedi eminsiniz deme

  20. 1131. efekentli dedi ki:

    kardeş modifiye yoksa birşey farketmez. normalde iki motorunda şartları aynı. hatta 406l biraz ağır kaçabilir bagaj filan var. artı kişinin boyu kilosu, lastiklerin havası, akünün ve diğer parçaların sağlamlığı yarış esnasında fark yaratabilir.

  21. 1132. abidin dedi ki:

    kardes ben STMAX ZWD 406L aldım ama bunun gaz ayarı nasıl yapılıyo yardımcı olucak ?

  22. 1133. efekentli dedi ki:

    gaza bastığında ibre sona dayanıyorsa gaz ayarı kesik değildir. dayanmıyorsa yetkili servislerden açtır veya koltuğun alt kısmında ki bölmede kilit(soket) var onu iptal ettiğinde gaz ayarı açılıyor. (soketi birbirinden ayırırsan iptal olur)

  23. 1134. atakan dedi ki:

    onlar desinler biz 5 arkadaşla yarıstik bende stmax 406l 3 ünde stmax 206l ötekindede yuki vardı hepsine fark taktım bie en arkada basladım

  24. 1135. metin dedi ki:

    satılık st max 406 L

    600 tl

    no:05545621777

  25. 1136. mert dedi ki:

    sa beyler ben 2 hafta sonra st max alcam ve bi kaç sorularım olcak . Bu ehliyet olayi nedır ? Ve mesela aküyu ful sars edınce kac saat gıdıyo ?

Sayfalar: « 141 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 5156 »

Sayfaya yorum yazınız

Lütfen aşağıdaki işlemi rakamla tamamlayın.

*