Elektrikli Bisiklet Problemleri ve Çözümleri


Elektrikli bisikletlerde karşılaşılabilecek olası arızalar ve problemler ile problemlerin nedenleri ve çözümleri şöyle sıralanabilir:

Kontak açıldığında güç göstergesi faaliyet dışı.

NEDEN:
a. Akü temas hatası,
b. Sigorta hatası,
c. Beyin hatası,
d. Akü kablo temas hatası.

ÇÖZÜM:
a. Temas yerlerini kontrol et,
b. Sigortayı değiştir,
c. Servise başvur.

Kontak açıldığında gaz kolu çalışmıyor.

NEDENİ:
a. Gaz kolu hatası,
b. Beyin hatası.

ÇÖZÜMÜ:
Bağlantı kablosunu kontrol et ve/veya servise başvur.

Gaz kolu güç kesmiyor.

NEDENİ:
a. Gaz kolu hatası,
b. Beyin hatası.

ÇÖZÜMÜ:
Servise başvur.

Engebeli yollarda çok ses çıkarıyor.

NEDENİ:
a. Sıkıştırma elamanları hatası,
b. Motor kavrama hatası.

ÇÖZÜMÜ:
Servise başvur.

Sürüşte tahrik yok.

NEDENİ:
a. Fren kolu hatası,
b. Betin hatası.

ÇÖZÜMÜ:
a. Fren balatası ayar kolunu sıkıştır,
b. Servise başvur.

You can leave a response, or trackback from your own site.

“Elektrikli Bisiklet Problemleri ve Çözümleri” yazısına 302 yorum yapılmış:

Sayfalar: « 13 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 »

  1. 153. mağdur dedi ki:

    öncelike selamlar benim elektrikli bisikletim ışıldar apachi jet 1200w sorunum şu bir taksici sıkıştırdı ve bu yüzden su birikintisine girdim aniden bisiklet durdu kontağı kapatıp ittirerek eve götürmek zorunda kaldım akşama kadar şarjda durdu işe gitmek için yola çıktım fakat şarj göstergesi kırmızıya düştü ve hızda 10 km geçmiyordu önceden 40 50 km hız yapıyordu sorun ne olabilir nasıl giderilebilir??? ilginize şimdiden teşekkür eder başarılar dilerim…

  2. 154. Ramazan özçelik dedi ki:

    elekrikli krallım var akü değişikliği yaptım.sonra her iki koldan kornalar ve sinyaller çalışmıyor motorcuya sordum.onların çalıştıran ayrı bir besleme var tamiri elli ira dedi.sonra birde baktım km side çalımaz olmuş ne alakaysa tesadüfmü yoksa elekrile ilgisi varmıdır.

  3. 155. mustafa dedi ki:

    merhaba arkadaşlar benim yuki dünya elektrikli bisikletim var evin önünde duruyordu sonra çalıştırdığımda arkadaki teker dönmüyor elinle çevirince döünyor ve motoru çok titretiyordu tamirciye götürdüm icindeki sensörler bozulmuş oldugunu söyledi sensörleri değiştirdim sonra beyin bozuk dedi beyini de degiştirdim fakat halana motorum çalışmıyor sizce neden olabilir yardımcı olursanız sevinirim 500tl para harcadım halana calışmıyor.

  4. 156. eyup dedi ki:

    arkadaşlar benim starmaxs 406 elektrikli bisikletim var hızı 45 yapıyor ama 45 geçemıyor hızını nasıl artırırım bılen varsa yardımcı olsun

  5. 157. mert dedi ki:

    arkadaşlar benim elektirikli bisikletimin beyni değişmişti 1 2 aydır yatıyodu hiç kullanmadıydım havalar bozuk diye bu gun bindim okula gittim geri dondum tam evimin kapısının önünde arka frene bastım hafif bi bayırdı firen tutmadı boşaldı gaz verdim teker çok hafif dönüyo ama sonre geri duruyo ben sorunun frenden oldugunu düşündüm fren kitledi fln gibi motorcuya gittim adam iki gaz verdi fazla sallamadı dediki buun beyni gitmiş yok sarması gitmiş fln 800tl ye kadar masrafı var dedi abi frenden fln olabilir dedim yok dedi beyni fln gitmiştir dedi 800tlden fln bahsetti yardım edebilirseniz ben beynninden oldugunu düşünmüyorum durduk yere frene basınca niye beyni gitsinki biri yardımcı olursa çok sevinirim

  6. 158. mustafa dedi ki:

    1 tane yuki akülü motorum var gaz kesiyor neden olabilir

  7. 159. sait dedi ki:

    Selam Arkadşlar Benim Asbis Motorum var tekleme yapıyor neden bilen varmı acaba

  8. 160. ibrahim dedi ki:

    Selamun aleykum arkadaskar motoru sarja taktim sarji doldu eve gitim sonra park etim sonra arkadas aldi tur ati gelince elektrik kesti hic bisey yok yardimci olurmsn

  9. 161. çağdaş dedi ki:

    benim motorumun markası arora yls az önce şarjı fullken dik yukarı birden ibre 50ye çıktı ve motor durdu 4-5 denemeden sonra yine eskisi gibi gitmeye başladı sebebi nedir

  10. 162. mehmet dedi ki:

    selam motorun sarji bosken neden yesil lambasi yanar yardimci olmanizi rica ederim

  11. 163. yagmur dedi ki:

    5 gun once kral vega motor aldm.bugun alarm taltirdim.taktrdiktan sonra sag sinyali calismadi.ve hizi 20 yi gecmedi acaba neden yardimci olurmusunz?

  12. 164. Cihan dedi ki:

    Yağmur nasıl bi alarm taktırdın öğreneblrmym banada lazımda…

  13. 165. ugur dedi ki:

    Bende 1500 watt kanuni var düz yolda giderken birden gaz kesti ve bidaha verdiğimde yavasladi ve hic zorlamiyor bilen varsa yardımcı olması rica olunur

  14. 166. serkan dedi ki:

    Tak tak ses yapiyorsa motor arka jantta alyan vidalar var onlar eksilmistir yada gevsemistir. Hic tahrik yoksa motordaki sensorler arizalidir yada 3 tane faz gider motora beyinden onlarda kopukluk vardir onu anlamak icin salteri indirip o uc kabloyu sirayla birbirine degdirin ve tekeri elinizle cevirin eger teker zorlaniyorsa saglamdir kablolar
    hizda dusme varsa aku kutup baslarindaki vidalari sıkın

  15. 167. ergun dedi ki:

    slm arkaslar bende ekobis motor var dün hafif bır bayır cıkarken motordan tak diye ses geldi ve motor durdu akü dolu elektrik var ama gaza basınca ne gaz veriyo ne teker dönüyor arka teker resmen frenı takılı kalmıs gıbı kaldı dönmüyor cok sertlesdi bunun nedenı nedır bılen varmı simdiden tesekkur…

  16. 168. burak dedi ki:

    arkadaşlar ön yayları sötüm ve geri taktım önden ses geliyor ön firen basınca

  17. 169. onur çekkopmaz dedi ki:

    Arkadaşlar motorun kablosu bir şekilde dolandı ilk başta hiç çalışmıyordu sonra kabloyu düzelttim şimdi ise kesik kesik gidiyor neden olabilir acil cevap bekliyorum lütfen ayaklarıma kara sular indi

  18. 170. adem dedi ki:

    arkdaşlar yardım edermisiniz kuba k16 elektrikli bisikletim var şartel her dakika atıyodu düzeltiyodum iyice ısındı sonra attı bida düzelmiyor ne olmuş olabilir??

  19. 171. bugra dedi ki:

    st max star 1000 var ben de kontağı açıp kapatıyorum ne elektrik var ne bişey far yanmıyo kontak fönüyo ama elektrik gelmiyo ne yapmalıyım

  20. 172. necip dedi ki:

    buğra kardeşim iki ihtimal var ya akülerin şarj tutmuyo yada beyin arızalı.ÇÜNKÜ BEN TAMİRİNİ YAPIYOM

  21. 173. NECİP dedi ki:

    buğra kardeşim akülerin boşalmıştır betin kendini korumaya alır teker sensörlerini ölç sağlammı diye birde gazkolunu kontrol et ve farlardaki kısa devreden beyin kendini korur hepsi sağlam ise beyin arızalıdır biszimde başımıza gelir bunlardan biri çıkar

  22. 174. Erdoğan dedi ki:

    Merhaba arkadaşlar aldığımdan beri gece kullanmamıştım motoru ve geçen gece farkettim far kapalıyken sekentı yok far açınca far yanıyor fakat motor gitmiyor neden acaba yardımcı olabilecek birisi varmı acaba. Teşekkürler şimdiden

  23. 175. Umut dedi ki:

    Arkadaşlar benim arora elektrikli motorumda yokuş aşağı giderken dip gaz ve vited atarak iniyorum ama düz yolda gelince yarim gazdan daha az vere vere gitmem gerekkyor ve azicik çok azicik bi yokuşa gelince motor atiyor ve inip gaza az az basarak cikiyorum indikten sonra tam gaz ds basamiyorum ama ayaklik açikken tam gaz basabiliyorum nedendir bu ?

  24. 176. Ahmet Özcan dedi ki:

    arkadaslar sa. bende falcon e cup var yolda gidiyordum ısıklar gitti sonada geldi gine gitti sona sürerken gine gitti birdaha gelmedi korna sinyal lamba felan hic birisi yanmiyor tamirciye götürdüm 200 lira masrafı var dedi garantisi var ama garantiye girmezmis sanki ben yaptım gibi bana yardımcı olurmusunuz :)

  25. 177. veli dedi ki:

    3tekerlekli bir elktirikli motor aldık arka alt tarafta b tane boşta kablo vardı onları birleştirdim kısa devre yaptı ve sintaller olsun uczun kısa var olsun yanıp sönüyor açıldında sebe bi ne ola bilir acil yardım edin.

Sayfalar: « 13 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 »

Sayfaya yorum yazınız

Lütfen aşağıdaki işlemi rakamla tamamlayın.

*