Elektrikli Bisiklet Problemleri ve Çözümleri


Elektrikli bisikletlerde karşılaşılabilecek olası arızalar ve problemler ile problemlerin nedenleri ve çözümleri şöyle sıralanabilir:

Kontak açıldığında güç göstergesi faaliyet dışı.

NEDEN:
a. Akü temas hatası,
b. Sigorta hatası,
c. Beyin hatası,
d. Akü kablo temas hatası.

ÇÖZÜM:
a. Temas yerlerini kontrol et,
b. Sigortayı değiştir,
c. Servise başvur.

Kontak açıldığında gaz kolu çalışmıyor.

NEDENİ:
a. Gaz kolu hatası,
b. Beyin hatası.

ÇÖZÜMÜ:
Bağlantı kablosunu kontrol et ve/veya servise başvur.

Gaz kolu güç kesmiyor.

NEDENİ:
a. Gaz kolu hatası,
b. Beyin hatası.

ÇÖZÜMÜ:
Servise başvur.

Engebeli yollarda çok ses çıkarıyor.

NEDENİ:
a. Sıkıştırma elamanları hatası,
b. Motor kavrama hatası.

ÇÖZÜMÜ:
Servise başvur.

Sürüşte tahrik yok.

NEDENİ:
a. Fren kolu hatası,
b. Betin hatası.

ÇÖZÜMÜ:
a. Fren balatası ayar kolunu sıkıştır,
b. Servise başvur.

You can leave a response, or trackback from your own site.

“Elektrikli Bisiklet Problemleri ve Çözümleri” yazısına 306 yorum yapılmış:

Sayfalar: « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 1113 »

  1. 82. EMRE dedi ki:

    Arkadaşlar bende sedan 2000L e-bike var ben bu akülerin bitanesini kısadevre ettirdim o andan itibaren bisiklete kesik güç gelmeye başladı. gaz kolunu çevirdiyimde güç kesik kesik geliyor şarj göstergesi dibe iniyor . ayrıca sadece bir iki saat şsrj oluyo ondan sonra yeşil yanıyo.

  2. 83. RAMAZAN SARI dedi ki:

    işten geldiğimde elektirik vardı sabahleyin işe gidecektim elektirik yok

  3. 84. Fatih dedi ki:

    Slm bende sedan scl2000l var motor önceden çok iyi gidiyodu simdi arka teker kendi elimle bile zor dönüyo aküde sorun yok aküler sıfır aldım sorun nedir acaba yardımcı olursanız sevinirim herkeze iyi günler

  4. 85. Özcan dedi ki:

    Slm bende st maks 406l var gaz koluna yuklendıgımde motor kalb görmüyor ve yürümüyor sorunu nedır sıgortadan olabılırmı yardımcı olsanız

  5. 86. HASAN POLAT dedi ki:

    BENİM AKÜLERİM 4 SAATTE DOLUYOR 40 KM BİTİYOR AKÜLERİM YENİ NEDEN BÖYLE OLUYOR Bİ YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM

  6. 87. elektro.motor. dedi ki:

    arkadaşlar iyi günler allah kaza bela vermesin.ben adanada yavuzlarda tamirciyim çözümsüz arızaları yaparım.alım satım ikinci el parça cant motor lastik aklınıza ne gelirse ayrıca yurt içine garantili 2.el parça bana bu nodan ulaşabilirsiniz<5353864990<mikail usta<

  7. 88. Ahmet dedi ki:

    S.a arkadaslar ben bursadan ahmet bana bı yardımcı olurmusun benım motorda bı arza varda ben bmoturun ustune bınıyorum gıtmıyor 2 ayaklıgı kalkddırıyorum motor calısıyor kacgunlerdır ugrasıyorum olmuyor bı yardım cı olun bana … gazz verıp cekıyor moturun ustune bınınce hatasını cozmedım 2 ayaklıgın ustune kaldırınca motorun tekerlıgı odnuyor ama ben bınınce gaz verp cekıyorrrr. .. yardımlarınızı beklıyorum arkadasalr .

  8. 89. burak dedi ki:

    benim ekobis maxi modeli elektirikli bisikletim kontağı açıldığında ibre 60 da duruyo kapandığında 30 da duruyo ve motor gitmiyo bu sorun nereden kaynaklanıyo olabilir?

  9. 90. burak dedi ki:

    arkadaslaer elektrıklı bısıklette sıgorta nerde yardımcı olabılırmısınız

  10. 91. burak dedi ki:

    zwd 206 var bende arkadaslar sıgorta attı ama sıgorta nerde bılemıyorum bılgınız varsa benımle paylasırsanız sevınırım

  11. 92. sezo dedi ki:

    arkadaşlar benim iki problemim war bu arada bende motoran tangy war. İLK PROBLEM; BENİM GÖSTERGE ÇALIŞMIYO AKÜ GÖSTERGESİ ÇALIŞIYO AMA HIZ ÇALIŞMIYO. İKİNCİ PROBLEM; ADAM BANA SATARKEN HIZ SOKETİ AÇIK DEĞİL DEDİ AMA BİSİKLET 30 KM/H VURUYO SONRA BİSİKLETİ SİLERKEN EĞİLDİM AŞAĞI BAKTIM, BİRBİRİNDEN AYRI KABLO WAR BAĞLADIM ONLARI HIZ 15 KM/H’A DÜŞTÜ. AMA BEN BU KABLOLARI GÖRMEDEN ÖNCE ALT GEÇİTTEN ÇIKMAYA ÇALIŞTIM OLMADI. YANİ SOKET AÇIKKEN BİLE ÇIKMADI YOKUŞTAN. DİĞER ARKADAŞIMDADA AYNI MODEL WAR ONUNDA SOKET AÇIK AMA ONUN BİSİKLET ÇIKIO ÜSTELİK O BENDEN DAHA AĞIR. ARKADAŞIM BİSİKLETİ ALDIKTAN 1 YIL SONRA AÇTIRMIŞ SOKETİ, BENDE ÖYLE YAPACAKTIM AMA BENİMKİ ZATEN AÇIK

  12. 93. isa dedi ki:

    merhaba arkadslar benim benlin marka elektrikli bisikletim var boştayken calısıyo ama üzerine binince elektirigi komple kesiyo yardımlarınızı bekliyorum

  13. 94. elektro.motor. dedi ki:

    arkadaşlar yorumları okudum ayaklıgında dönüpte üstündeyken kesiklik yapan şarzlıların akü grybunda ölü vardır siz akülerinizi kontrol edin.adanada olan arkadaşlara yardımcı olabilirim tamir veya yedek parça.çözüsüz arızalar çözülür
    05353864990

  14. 95. erbey dedi ki:

    Saygı deger bilge arkadaşlar . Evkurdan aldıgım asya 1200w electron 5 aylik ve mahkemeye uermeme ragmen bısikletim her ay herhafta problem çıkarıyor ilk aldgmda beyin yandı servis garantiye aldı yaptı etti aradan 2 ay geçti düşurucu konvertörü yandı transistörleri gtmşti korna lambalar aşıri voltajdan gitti servis komple 100 tl istedi yaptırmadım parçayı söküp kendim tamir ettim çalıştrdm oldu 2gundur sıkıntım motor bi çalısiyor snrada otomatik motor frenleme yapyordu ayaklgı indrdgmde arka stoplamba yandgnda motor dönuyordu servis bana beyin gdik dedi o bile şaşırdı yanayakligı , frene basınca motor suratli dönuyor servisle kaçkez tartştm beni çok oyaladı bugun komple beyinleri sökup açtm düşürücu yine direnc diyot transistor gtmş korna vs lamba yanmyor onu söktüm artk neolduysa gaz werdgmde motor ilk 1saniye 2 tur dönup duruyor snra degişik bir ses geliyor çısss dye neyaptysam olmadi beyni söktüm 1000uf 80v 2 kondastor saglam 9 tane transistor wardi 3 renkli kablo ile transistörlere köpru we 3 faz kablo ayri ayrı takımhalinde transistöre lehimlenmş ilk 3 transistor gaz werdgmde isınıyordu acaba o transistörlerimi dgştreym yoksa beyin mi alayim pld 1500 w yada 2000w beyin alıp takarsam motor kaldırırmı akü vs olumlu sonuçmu olumsuz snuçmu alırım bana bu knuda yardımci olursanız sevinirim işyerine eve şehire onunla gdyorum şehir bana 6 km uzak acil destek istiyorum Manisa/akhisar . 0537 855 92 61
    Şimdiden Allah razi olsun cumlemizden . Kendim elektrik elektronik teknisyen teknikerim fakat brushels motorları pek bilmem işden dolayı ugraşamıyorum vardiyeli çalışiyorum ciddiyet sözkonusu .

  15. 96. hakan ersan dedi ki:

    selamın aleyküm
    bende stmax 206l var az bişey elimden tamir işleri gelir motor 4 yaşında ve gecen gün arka fren balatasını degiştirdim ondan sonra tekerlek zorlanarak dönmeye başladı baktım olcak gibi degil servise götürdüm adam bana sensör yanmış içini su girmiş dedi ve yetmiş lira istedi haliyle yaptırmadım sonra dün sensör getittirdim ve degiştirdim ama sorun geçmedi sensörler yeni tekerlekten beyne giden kablolar sağlam acaba beyinde sorun olabilir mi kafayı gitirtecek bana ….. motoru lütfen yardım edebilir misiniz

  16. 97. FERHAT dedi ki:

    slm arkadaşlar benim kanuni elektirikli scooterım var ve bi sorun yaratı gaz verince 3-4saniye döndükten sonra gaz kesilyor ve tekrar verince calışıyor yani gazı verip bırakınca calışıyor nedenini bilen arkadaşlardan bilgilerini paylaşırlarasa sevinirim

  17. 98. recep dedi ki:

    abi stmax 406l var 3 saatte şarj oluyor sonra çıkartıp tekrar takıyom kırmızı yanıyo ve en fazla 3 km yapıyor ne yaomalıyım

  18. 99. dilaver hancer dedi ki:

    s.a arkadaslar bendede stmax elite 803 var.bunun hizini arttirmak istiyorum,ne yapabilirim.suan 25 km hiz yapiyor.

  19. 100. İlkay dedi ki:

    Merhaba arkadaşlar elektrikli bisiklette şarj süresi 8 saat diyor.8 saat sonunda yeşil yanmaz ise çıkarmalı mıyım yoksa yeşil yanana kadar beklemeli miyim ? Şimdiden teşekkürler.

  20. 101. Can dedi ki:

    Selamın Aleyküm arkadaşlar bende motoran juno elite var Şarja takıyorum aküyü tam doldurmuyor yarım dolduruyor bunun nedeni ne olabilir bilen varsa cevap yazabilirmi veyada eskişehirde böyle işle ilgilenenler varsa yardımcı olabilirmi ?

  21. 102. elektriklibisikletsensörü dedi ki:

    merhaba arkadaşlar dün elektrikli bisikletimi sürerken ufak bi kaza yaptım viraja dönen arabaya yandan çarptım pedal ile e- bisikletim gidiyo ama gaz ile 1-2 km hız anca yapıyo sorun sensörlerde midir ve fiyatı kaça gelir

  22. 103. furkan dedi ki:

    mrb bendede elektrikli motor var ve kontagı bozuldu ama direksiyonu kilitliyor ve elektri kapatmıyor ve bnde direksiyonu kilitliyorum ve elektrik acık kalıyor bunun aküye zararı olurmu arkadaşlar lütfen konuyo uygun yorumlarınızı bekliyorum iyi gunler :)

  23. 104. hasan dedi ki:

    bende yeni çıkan stmax star 1000 elektrikli motoru bulunmaktadır fakat motor 40 km geçmemektedir geçmesi için ne yapmalıyım yardımcı olurmusunuz?

  24. 105. Mehmetali dedi ki:

    Elektrikli bisikletle gidiomdum 1200 wat birden bire durdu şartel attımı diye baktım duman çıktı şartel atmıştı şarteli hallettim kablo erimişiti motor gitmio ne yapmam lazım cevap lütfen

  25. 106. hasipcan dedi ki:

    stmax star 1000 kullanicisiyim yaklasik iki hafta once kontak kapanmamay basladi durduk yerde ertesi gun servise goturdum parca gelecegini soylediler ve iki hafta parcayi bekledim tabii bu sirada kontak hala acik ve aku bitiyor. parca geldikten sonra 12 saat sarj ettim sarj dolmus gosteriyordu fakat calistirdigimdaysa aku bitmek uzereydi. yardimlarinizi bekliyorum. saygilar…

Sayfalar: « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 1113 »

Sayfaya yorum yazınız

Lütfen aşağıdaki işlemi rakamla tamamlayın.

*