Mondial ES 2


Ekonomi ve performans E-Bike ile biraraya geldi. Mondial’in ES 2 modeli tam şarj edilmiş aküsü ile 50km mesafe yol katetme imkanı sunuyor.

Mondial ES 2 Elektrikli Bisiklet Özellikleri

Mondial ES 2 Elektrikli Bisiklet

Mondial ES 2 Elektrikli Bisiklet


Mondial ES 2 Özellikleri
Motor 48V 250W
Ağırlık ≤ 66 Kg
Boyutlar U-G-Y mm 1670 x 645 x 980 mm
Çekiş Gücü 9,6 Nm
Tırmanma Açısı ≥ 8°
Batarya 12V x 12Ah x 4
Maksimum Yükleme Kapasitesi 75 Kg
Maksimum Hız ≤ 25 Km/h
Batarya Kullanım Mesafesi ≥ 40 Km
Şarj Süresi 8~10 h
Teker Ölçüleri 18"
Batarya Girişi AC 220V
Ön - Arka Fren Kampana
Renk mavi
Tavsiye Edilen Fiyatı 1.269 TL


Mondial ES 2 Elektrikli Bisiklet Fotoğrafları

You can leave a response, or trackback from your own site.

“Mondial ES 2” yazısına 45 yorum yapılmış:

Sayfalar: « 1 [2]

  1. 21. kerem dedi ki:

    bnde bi es2 var normalde 25km hız yapıodu servise götürdm şu an 30km hız yapıor bunu nasıl arttırabilirim yardımcı olrmusunz

  2. 22. mücahit dedi ki:

    KARDEŞ BEN 2 EL BİR TANAE ALDIM ŞARJ ALETİ BOZUKMUŞ 500 ALDIM İİMİ BİDE ASIL KONU ŞARJ ALETİNİ NE KDR ALIRIM ACİL CVPSANIZ SEVİNİRİM SAYGILAR…

  3. 23. mürsel dedi ki:

    arkaşalar sizin yine iyi ben yola çıkalı 2 dk oldu. 40 km hızla gitiyodum
    şarjsı fullken sıfırlandı. kontahı aç kapa yapıyom olmuto acil yardım
    yoksa babam ağzıma ……….. (şarjsada taktım olmuyo)

  4. 24. tamer dedi ki:

    mürsel pedalın altındaki beyaz plastik bölgeyi aç arka lastiğe doğru siyah kutu içinde sigorta var o sigorta temassızlık yapıyo bendede oldu kutu tamamaen açtım kabloları sıktım şimdi çalışıyor

  5. 25. bıarakın bu es 2 i dedi ki:

    kardesim gidin başka marka dan alın ben kullandım iii degil bu es 2
    2 senede atarsın çöpe nokta anladi

  6. 26. lan bırak sunu dedi ki:

    löööööö bırakın şunu 2sene de çöpe attımm arzayıçok çıkarıo gen lik bırakınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  7. 27. eyyup dedi ki:

    S.a arkadaşlar bende es2 var hızını arttırmak içn ne yapabiliriz bide ön far çalısmıyor beyaz far takmak istiyorum bunlara uyumlu far ne bilen varmı ayrıca motordan çok memnunum :D..

  8. 28. yunus dedi ki:

    aku lazım nerde kac parabıtık akusu

  9. 29. serkan dedi ki:

    arkadaşalrr ben es2 vaerr hızını arttırmak istiyorumm nerden bilen varmıı bilen vrsaaa bana meil atsınnn bekliyorumm şimdiden tşk ederimmm

  10. 30. fuat dedi ki:

    arkadaşlar bunların hepsi yalan kataloklarında 12 volt 12 amper yazıyorlar 12 volt6 amper akü bırakıyorlar akü de garanti 6 aymış bunlar adam düşürmeden başka karları yok elimizde şişdi kaldı akü bulamıyoruz bulsakda 450 500 tl yazıkdeğilmi işallah bunu bir yetkilileri okurda milletinderdine çare olur bizde markadır iyi olur diye mondial aldıksnirlendim garanti belgesini yırtıp attım olsane olmasane 1 yıl olmadan elimizde şişti

  11. 31. serkan dedi ki:

    ARKADAŞLAR SELAMIN ALEYKUM ÖNCELİKLE SELAMLAR BENDE ES 2 MONDİAL VAR 20 İLE GİDİYORUM AMA HIZINI NERDEN ARTTIRMAK GEREKİYOR YARDIMCI OLURMUSUNUZ CEVAP PLS :?

  12. 32. fadıl dedi ki:

    Mrb arkadaşlar bn bu motor cıktıgında aldım bi tane. gercekten cok pişman oldum. tek kişi bile çok zor çekiyor suan evde yatıyor eşek ölüsü gibi.3 ay öncede bi yuki aldım paraya kıydım. mondialle kıyaslarsak yuki süper. 4 kişi biniyoruz 40km hızla gidioruz. tek bindigimde 50 dior. çocuk kilidini acarsam tutamıyorum motoru .

  13. 33. ahmet0763 dedi ki:

    arkadaşlar bi tane alacam ne dersiniz

  14. 34. tolga dedi ki:

    gençler bana satılık 2 el aku lazım numaram 05417611680

  15. 35. cano dedi ki:

    arkadaşlar ben bunu daha bu sabah aldım 2.el 350 ye aküsü olü ama yinede şarz edince gidiyor ama fazla dayanmıyor 0 aküyü en hesaplı nerden bulabilirim

  16. 36. kleek dedi ki:

    arkadaşlar ben 600 liraya alacam tavsiye edermisininz

  17. 37. İSMİ ADINDA :D dedi ki:

    HAYIRLISIYLA BENDE BU HAFTA ALICAM 450 DİYO 2. EL AMA AKÜSÜ ÇOK TEMİZ BENCE HERKEZ ALSIN BENİM ARKADAŞIMDA VARDI O 4 SENE KULLANDI BİDE 500 LİRAYA SATTI HİÇ Bİ KÖTÜ YANIDA YOKTU ÇOK İYİ BİDE HAFİF O YÖNÜ İYİ

  18. 38. İSMİ ADINDA :D dedi ki:

    HA BİDE AKÜSÜNÜ TAMİRCİLERDE BULABİLİRSİNİZ ONLARIN ELİNDE PARÇA BULUNUO UYGUNA ALANA HAYIRLI OLSUN İŞALLAH BU HAFTA BENDE ALCAM :D

  19. 39. mustafa dedi ki:

    alalı 2 ay oldu aküsü hiç bir yerde bulunmuyor aldıgıma pişman oldum garajda öyle duruyor size tavsiyem arora ve ya st max alın bunlarda iş yok

  20. 40. mustafa dedi ki:

    çocuk kilidi nerde oluyor es 2 de arıyorum arıyorum bulamıyorum yardımcı olursanız çok iyi olur

  21. 41. 63 dedi ki:

    dış görünüşüne aldanmayın arkadaşlar iş yok bunlarda alan kişilerin işinede yaramıyor ya garajda yatıyor yada hergün arıza çıkartıyor tavsiyem yüki veya st max tercih edin

  22. 42. iş yok bunlarda almayınn dedi ki:

    aldım motoru 0 akü aldım 300 tl ye burda 50 km şarz gidiyo diyolar yarım saat anca gidiyo bişeyi bozuldumu servisi yok ZARAR ETMEK istemeyen mondial almasınnn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  23. 43. derya dedi ki:

    ben daha tenmuzun sonunda aldım mondiel ve 2yıl garantili akü durumu çok iyi günlük 6kilo metre yapıyor iş yerim ve ev mesafesi fazla onun harici kullanmadım normel motor görünümüne sahir ilk günki gibi tertemiz satmak istiyorum çok menmonum satmak istememin nedeni biraz benzinniye binmek istiyorum uzun mesafe yapmak istiyorum ben antalya manavgat kumkoy iylan yerim tl 0507 4192196

  24. 44. asdsaf dedi ki:

    bana 50 tlye veya daha ucua satın alayımm 05397362480 bana ulaşın

  25. 45. zarbo dedi ki:

    Ya siz nasl kullanıyorsunuz anlamadım yemin ederim bu gün şarjı fulken saat 12 den akşam 7-8 e kadar 1kişi -2 kişi gezdik eve geldiğimde şarjı %25 di
    4-5 km daha yol gidrdi yanı size bi önerim var bakın sizin akülerde iş yok aküyü alır almaz motora yüklenmişiniz hep tam gaz gitmiyceksin bunlar narin şeyler arada gazı çeyrek bascan akünün ömrünü uzatcazn şimdi FAYDALI Bİ BİLGİ VEREYİM ARKAMDAN ALLAH RAZI OLSUN DİYİN YETER BAKIN BEN AMERİKAN TİPİ AKÜYMÜŞ Bİ AKÜ ALDIM 4 TANE 7 SAAT ŞARJ GİTTİ KULLANIMINADA BAĞLI TABİ.ŞİMDİ SİZE AKÜNÜN MARKASINI VE MODELİNİ VEREYİM BENDEKİLER 12 AMPER 20 DE TAKARSANIZ HEM HIZI ARTAR HEM GİDİŞ MESAFESİ AKÜNÜN MODELİ = (VISION CP12120) BU AKÜDEN 4 TANE ALDINIZMI SİZİ KİMSE TUTAMAZ BİDE ÇOCUK KİLİDİNİ AÇTINMI ARABALARLA YARIŞIRSIZ S2 GERÇEKTEN ADAM GİBİ KULLANANLAR İÇİN PİLİN PİÇİN ALTINA VERMEYİN SADECE KENDİNİZ KULLANIN TEMİZ TUTUN ÖZEN GÖSTERİN YOKUŞLARDA FAZLA PARÇALAMAYIN ÇIKTIĞI YERE KADAR ZORMALAMAYA GEREK YOK ELİNDE AL GÖTÜR 2 DK ÇOCUK KİLİDİ DİREKSYONUN İÇİNDE GRİ Bİ KABLO VAR GAZ KOLUNUN ALTINDA ONU ÇIKARTIN ÇOCUK KİLİDİ AÇILDI ŞİMDİ HO.

Sayfalar: « 1 [2]

Sayfaya yorum yazınız


7 + 1 =