Elektrikli Bisiklet Hızlanma ve Hız Artırma Videosu


Elektrikli bisiklet almayı düşünenlerin almadan önce sormak istedikleri birçok soru oluyor. Bunlardan bir taneside hızlanma konusunda. Acaba benzinle değil elektrikli çalışan bu bisikletlerden kalkışta ve hızlanmada iyi bir performans beklemek çok mu olur? Açıkçası bizler elektrikli bisikleti test etmeden önce bu bisikletlerin çok yavaş hızlandığını duymuştuk.

“Elektrikli bisikletinizle kırmızı ışıkta beklerken yeşil yandığında kalkış yapmak ve hızlanmak için uzun vakit gerekiyor. Bu yavaşlık yüzünden diğer araçlardan korna yiyebilirsiniz!” demişti bir elektrikli bisiklet kullanıcısı.

Eğer durum gerçekten böyleyse bu aletler hiç de kullanışlı değil diye düşünmeden edemedik ve hızlanma konusundaki soruların cevabını bizzat yaptığımız test sonucunda vermeye çalıştık. Test sonrasındaki sonuç bizi şaşırtmıştı. Çünkü hız kesici sigortası kapalı olarak maksimum 40km hıza ulaşan bir elektrikli bisiklet bakın bu hıza kaç saniyede ulaştı. İzleyelim…

Görüldüğü üzere elektrikli bisikletin hızlanma testinde tatmin edici sonuçlar aldık. Bu testimizin düz yolda ve standart kiloda bir sürücü ile yapıldığını hatırlatalım. Aksi takdirde yani yokuşta veya daha ağır bir sürücü ile yapılan denemelerde bu hızlanma süresinin çok az da olsa uzayacağını unutmamak gerekir.
Testi videosu çekimi: elektriklibisiklet.gen.tr yönetimi
Testte kullanılan elektrikli bisiklet markası: Ekobis Maxi
Testte kullanılan sürücü kilosu: 60kg
Testin yapıldığı yol eğimi: 0 derece (Düz yol)
Test sırasındaki akü seviyesi: Dolu
Video hakkındaki yorumlarınızı aşağıdaki yorum formundan yapabilirsiniz.

You can leave a response, or trackback from your own site.

“Elektrikli Bisiklet Hızlanma ve Hız Artırma Videosu” yazısına 136 yorum yapılmış:

Sayfalar: « 1 2 3 4 5 [6]

  1. 112. mehmet enver çeker dedi ki:

    ya bu yuki eb02 maratonda hız yükseltme sigortası direksiyonda değil nerde olduğunu bilen varsa lütfen yazsın……….

  2. 113. önder dedi ki:

    stl 406 max var bende arkadaşlar.hız 60 yazıyor 40 yapıyor.satıyorum.
    ilgilenlere duyurulur.daha bir yıllık.05424066725.

  3. 114. fuat hoca dedi ki:

    iki yıldır zwd 406 l kullanıyorum.iki yıldırda iki günde bir şarj ediyorum.çalıştığım işyeri uzak serviste yok.yaz kış her allahın günü 25-30 km yaptım geçenlerde aküsü öldü yenisini 380e aldım.iki yıldır başka bir masraf yapmadım.halende dipdiri.elektrikli bisiklet almak isteyenlere tavsiye ederim.

  4. 115. eren dedi ki:

    bende kendime bir motor alıcağım 2. el hangi marka ve kaç model önerirsiniz cevaplarımızı bekliyorum arkadaşlar…

  5. 116. anıl dedi ki:

    gençler bnde volta vs 1 60v luk motor var hız kilidini kaldırdıktan sonra 55 bastım

  6. 117. birol dedi ki:

    arkadaşlar merhaba

  7. 118. birol dedi ki:

    bende dün aldım 2. el eb02 benim çocuk istiyodu bende geziyorum gerçekten güzel bişi alır almaz biraz kurcaladım ben sistemi çözdüm yorumları okuyunca biraz sıkıntı olduğunu anladım korkulacak bişi yok hız soketi var oturağın altında ikisini brbirinden ayırınca biraz daha hızlı gidiyor

  8. 119. ramazan dedi ki:

    ben yuki koşuşu aldım daha 1 yıl oldu gayet güzel motor bayabi temiz alana şimdiden hayırlı olsun irtibat:05372326887

  9. 120. Hero dedi ki:

    yarın STMAX yetkili baayi’ye gitmeyi düşünüyorum. bakalım açarlar mı ? kaç para isteyebilirler acaba ? ona göre yanımda para götüreceğim .

  10. 121. yuki maraton yk eb02 dedi ki:

    Arkadaşlar geçen gün yukimin hızını açmaya götürdüm evde çok uğraştım bulamamıştım hız kilidini . elektrikli bisikletçiye götürdüğümde bana bunlar alarmlı dedi bunların hızı açılmaz dedi .ne yapabilirim sizce doğrumudur ?

  11. 122. sadrettin dedi ki:

    Arkadaslar yuki eb-02 maratonda hiz kiliti oturagin altindaki bosluk varya o plastigi sokun onun altinda beyin felan var iste orda ben arttirdim benim yuki ibre en son 60 benim 50 yapiyo…

  12. 123. mustafa dedi ki:

    arkadaşlar ben volta vs1 aldım.aldığım yer servisiydi ve çocuk kilitini sordum öyle bir kilidi yok diye cevap verdi.aynı modele bu kilidi açtığını söyleyen arkadaşlar vardı.bilgi verirseniz memnun olurum.
    (casan0va_84@hotmail.com)mail de atabilirsiniz.

  13. 124. asd dedi ki:

    kardeş bende yuki var 1200 wat tek kısı yokus cıkıyo ama 2 kısı cıkmıyo hızını nasıl açabılırım yardımcı olurmusunuz…

  14. 125. baki dedi ki:

    mrhb arkadaşlar volta vs1 hızını nasıl artıra bilirim yardımcı olursanız çok sevinirim?

  15. 126. YASIN dedi ki:

    MERHABA ARKADASLAR YUKI DUNYA ALMAYI DUSUNUYORUM ARTISI EKSISINI SOYLERMISINIZ

  16. 127. yekta dedi ki:

    merhaba ben yekta mahallede bir elektirikli gördüm stmax maximum 30 çıkıyor çok hafifti ben 13 yaşındayım binebilirmiyim acaba?

  17. 128. faruk dedi ki:

    srkadaşlar ben de elektrikli biisklet almayı düşünüyorum şimdi st-max 406 l yada ekobis maxi alsam bunlar kaç aülü cevap verebilirmisiniz

  18. 129. canq dedi ki:

    benim sedan var çok yavaş ne yapabilirim

  19. 130. ali dedi ki:

    Yuki jupiter var bnde bi parca takiliyomus biz arttrici bnu nerden bulablirim suam 45 basiyo

  20. 131. Burak ATALAY dedi ki:

    Ali kardeşim o dediğin parça beyindir.Servislerde değiştirebilirsin. Ben sana Alman malı beyinleri öneririm

  21. 132. elektrikli bisiklet uzmanı dedi ki:

    Arkadaşlar Yuki maratonda hız artırma koltuğun altında St max ında koltuğun altında hız artırma kablosu Yuki maratonda ikili beyaz kablo tekli beyaz veya gri kablodan soketleri çikcak St maç ta benzeri 5425090459

  22. 133. Ali dedi ki:

    Arkadaşlar bende yuki halley var 40 45 yapıyor Hızı daha artabilir mi?

  23. 134. Önder dedi ki:

    Beyler Bende Yuki Halley var…en fazla 20 basıyo..Hız kilidini bulamadım..Nerededir..

  24. 135. Burak Öner dedi ki:

    Arkadaşlar Bende Yuki Yk-05 Var Hızı 40ı Geçmiyo Motor Gitmek İstiyor Ama Bişey Tutuyor Hızını Nasıl Artırabilirim

  25. 136. murat dedi ki:

    ya bende arora yls 08 war onun hız kilidi nerede ?

Sayfalar: « 1 2 3 4 5 [6]

Sayfaya yorum yazınız


5 + 9 =