Elektrikli Bisiklet Garanti Şartları Nelerdir?


Elektrikli bisikletlerde genel garanti koşulları:

1 – Garanti süresi, malın teslim tarihinden itibaren başlar ve 2 yıldır.
2 – Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı firmanın garanti kapsamındadır.
3 – Malın garanti süresi içerisinde arızalanması halinde, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Malın tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre, mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servisin olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentası, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı-üreticisinden birisine bildirim tarihinden itibaren başlar.
4 – Malın garanti süresi içerisinde, gerek malzeme ve işçilik, gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde, işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamiri yapılır.
5 – Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen;
-Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla tekrarı veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamaya sürekli kılması;
-Tamir için gereken azami sürenin aşılması,
-Firmanın servis istasyonunun, mevcut olmaması halinde sırayla satıcısı, bayii; acentası temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçı üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirini mümkün bulunmadığını belirlenmesi durumlannda, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.
6 – Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
7 – Garanti Belgesi ile ilgili sorunlar için Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü’ne başvurulabilir.

Elektrikli bisikletlerde garanti kapsamına girmeyen durumlar:

1 – Üretici / ithalatçı kontrolü dışında gelişen durumlarla oluşan hasar ve arızalar: Dolu, yıldırım, fırtına, şehir elektrik hattı voltaj değişiklikleri gibi durumlar.
Çevre faktörlerden kaynaklanan (asit yağmuru, ağaç özsuyu, kimyevi madde) şarjlı bisiklet dış yüzey korozyonu.
Trafik kazası, çarpışma ve düşürme, hırsızlık, yangın ve benzeri durumlar.
Yanlış ve farklı yedek parça kullanımından kaynaklanan (örn. yanlış şarj aleti, yanlış sigorta vs.) arızalar.
2 – Kullanım ve bakım el kitabında belirtilen hususlara aykırı kullanımlardan kaynaklanan arızalar.
3 – Yetkili servisler dışında yapılan onarım, bakımlar ve parça değişiminden kaynaklanan arızalar.
4 – Kullanım ve bakım el kitabında belirtilen periyodik bakım eksikliklerinden kaynaklanan arızalar garanti kapsamına girmez.

You can leave a response, or trackback from your own site.

“Elektrikli Bisiklet Garanti Şartları Nelerdir?” yazısına 60 yorum yapılmış:

Sayfalar: « 1 [2] 3 »

  1. 11. güngör dedi ki:

    arkadaslar bende elektirekli bisiklet var ama garnyiye nasıl gönderrim

  2. 12. birkan dedi ki:

    bnm ersi elektirikli bisikletle 160 km yol yaptım tek sarjla
    firma garantisi var 80 km gıdıs 80 km geliş

  3. 13. iso dedi ki:

    12 birkana yorumdur palavra sıkmada doğruyu söyle 160 km tek şarzla giden e bike yok.firmanın şakşakçısımısın?gider deyipte gidebilene hemen bir tane hediye alabilirim.gider deyipte gidemeyende bana alır varmısınız.

  4. 14. dewil dedi ki:

    ben birkaç kullanıcıyla görüştüm sürüş mesafesinin gösterilenin yarısı olduğunu belirtiyorlar. hiçbiride memnun değil. burada ballandıranlar bence satıcılar..

  5. 15. Şakir dedi ki:

    Arkadaşlar hiçbiriniz ne firmanın kataloglarına ne satıcıların ballandırarak anlatmalarına inanmayın. Ben Ekobis maxi aldım düz yolda 80 km gider dediler düz yoda 45-50 km den fazla yapması mümkün değil 6-8 saat şarj süresi dediler 10 saatten aşağı şarj olmuyor. Garantili diyorlar belge veriyorlar hangi arıza için gidersen git bu garanti kapsamında değil diyorlar Çin mallarının adiliğini biliyoruzda satıcıları servisleridemi çin malı acaba?

  6. 16. hasanhüseyin dedeoğlu dedi ki:

    Ben denizli tavastan ırmak motor aracılıgıyle şajlı bisiklet aldım ARZA YAPTI tarih 23-09-2009 yaklaşık 18 ay kullan dım servise gitim servis beyin arzalanmış diyor bu arza garanti kapsamına giriyormu mümnkünse aytınlatırsanaz firmanız adına memnum olurum şimdiye kadar kullandım ürününüzden memnun idim benim tarafıma aydınlatırsanaz memnun ve arz ederim sagılarımla. cep 05386716577 aramanızı yada ilginizi bekliyorum

  7. 17. ismail dedi ki:

    arkadaşlar üretim yapan famrikalar garanti veriyorlar ama servisler hırsız
    işi uyanıklığa vuruyorlar bunun için famrikaları tüketici haklarına şikeya

    ederseniz bu iş çözülür servislerin çalışmalarını fabrikalar takip yapa bilirler.

  8. 18. emin dedi ki:

    arkadaşlar elımde 60 v şarj cıhazı var uygun fiyata 50 adet sıfır kutulu kullanılmamıs 05413834041

  9. 19. ibrahim dedi ki:

    elektrikli bisikletimi Denizli kızılhisar ev aletlerinden .3-4ay evvel taksitle aldım.aküsü ve şarş aleti kendisini birden bitiredi ve şimdi ne Yapacağımı şaşırdım. garanti kapsamı içerindemi bilmiyorum.Yoksa tüketici haklarına müracaat mı edeyim.

  10. 20. naim tutar dedi ki:

    STMAX ZWD206E ELE MODELİNİZİ 03.06.2010 TARİHİNDE KİPADAN ALDIM, BİR SABAH BİSİKLET HİÇ ÇALIŞMADI, 20.08.2011 TARİHİNDE RAMAZAN ÇEKİÇ – GÖNÜL MOTOR (LARENDE CAD. NO:124/B KONYA 0332 350 21 09 – 0532 684 05 33) İSİMLİ SERVİSİNİZE GÖTÜRDÜM,

    BİZİMKİ 50 KM GİDENLERDEN, ORADA 100 KM GİDEN BAŞKA BİR BİSİKLETİN AKÜSÜNÜ GETİRDİ ELEKTRİK KABLOSUNU TAKTI ÇAT DİYE Bİ SES GELDİ ELEKTRİK KABLOSUNUN UCU YANDI, SONRA O TAKTIĞI BATARYAYI SÖKTÜ, BEN BUNA Bİ BAKAYIM ARIZAYI BİLMİYORUM DEDİ,

    BUGÜN ARADI BİSİKLETİN BEYNİ YANMIŞ DEDİ VE BENDEN BEYİN PARASI VE İŞÇİLİK PARASI OLARAK 130 TL İSTİYOR,
    O TAKTIĞI AKÜDEN BEYNİ YANMIŞ OLAMAZMI, YANDIYSA EĞER BU BEYİN GARANTİ KAPSAMINA GİRMİYORMU?

  11. 21. cihan932 dedi ki:

    beyin garantiye girer kitapçığında motor akü ve beyin garantiye girer yazıyor hakkını ara olmadı eğer yapmassanız sizi şikayet edicem tüketici olarak hakkımı arıcam esnaflar odasına gidicem de bak nası yapıyolar

  12. 22. naim tutar dedi ki:

    teşekkür ederim cihan bey

  13. 23. naim tutar dedi ki:

    cihan bey şimdi fabrika ile görüştüm sadece motor garanti kapsamındadır garanti belgesine de biz bunu yazdık diyorlar

  14. 24. cihan932 dedi ki:

    bende 406l var beyin yanmıştı yaptılar ne iş :D

  15. 25. naim tutar dedi ki:

    ilginç kime ne dek getirirlerse demekki :D toprağın altı var :D

  16. 26. talip dedi ki:

    bende zwd 406L aldım ikinci el olarak çok memnunm net 8 saat şarz süresi ve de üç gün rahat kullana biliyorum rahatça üç kişi biniyoruz ona ragmen hızı düşmüyor!! çok memnunum cihazdan gerçekten zwd iyiymiş!! tavsiye ederim ben ikinci el aldım 500 tl ye vede çok karlı bir iş yaptım sanırım.. yağmurda kullana biliyormuyuz??

  17. 27. Haluk dedi ki:

    2010 Mayısında Pendik Bayisinden bir ASBİS aldım çok fazla kullanmadım.Memnundum.Ramazan Bayramından bir gün önce şöyle bir arıza gösterdi.1.Motor far ve stop lambası anahtarı kapaliyken normal çalışıyor.Bunları açarsam MOTOR DURUYOR. 2.Bu durumda benim ASBİS Işıksız gidiyor.Sadece sağ ve sol sinyaller çalışıyor.3.Frene basıldığında Fren lambalarıda yanmıyor…Bir motorcuya sordum BEYİNLE İLGİLİ OLABLİR DEDİ..
    *Beyin yansa motor gidermi?
    *Beyin yansa sinyal lambaları çalışırmı ?
    *Yada Kısmen arızalı beyin olabilirmi?
    *Yoksa sigorta ile ilgili bir durummu ?
    *Bu Aracın sigortaları nerededir?
    Not:Garanti süreside henüz geçmedi
    ama Beyin denilen devre ortalama kaç liradır?
    Bu hususlarda bilgi rica ediyorum.
    Cümleten BAYRAMINIZI KUTLARIM..

  18. 28. seyfettin çamal dedi ki:

    8 ay önce almıştım bisikleti.ama simdiye kadar hiç şarjı dolduramadım.aküsü arızalıymış.ama akü garanti kapsamında olmadıgı için yenisini benim almam gerekiyomus.

  19. 29. ali dağcı dedi ki:

    garanti süresi içinde stmax motorun(akülü bisiklet)aküsü arıza yaptı.Garantiye götürdüm akü dinama garanti kapsamı dışındadır dediler.Benden 400 tl akü tamir parası istediler.Garanti bunun neresinde?

  20. 30. özkan dedi ki:

    arkadaşlar elektrikli bisikletin nasıl hızlandırıldığını bileniniz varsa açıklama yapabilirmi? teşekkürler..

  21. 31. emin dedi ki:

    arkadaslar elimde 60v 3 ah 60v 17 ah 60v 24 ah 60v 10 ah şarj aletleri var orjinal sıfır 35 tl bilginize 30 tane kaldı

  22. 32. kadir çelik ada dedi ki:

    Arkadaşlar hiçbiriniz ne firmanın kataloglarına ne satıcıların ballandırarak anlatmalarına inanmayın. BEN ARORA ALDIM aldım düz yolda 80 km gider dediler düz yoda 45-50 km den fazla yapması mümkün değil 6-8 saat şarj süresi dediler 10 saatten aşağı şarj olmuyor. Garantili diyorlar belge veriyorlar hangi arıza için gidersen git bu garanti kapsamında değil diyorlar Çin mallarının adiliğini biliyoruzda satıcıları servisleridemi çin malı acaba? SERVİSE GÖTÜRDÜM BAYRAMPAŞA YA ADAM ESKİ JANTI BYAMUK JANTI TAKMIŞ BENİM KİNİDE BAŞKA MOTORA TAKMIŞ AMA BUNUN HESABINI VERECEK ÇOK AYIP ETTİ BAKIRKÖYDE TÜKETİCİ HAKLARI YAKIN ŞİKAYET EDECEM bayram paşa kiya moto spot onu şikayt ede cegim şimdi aroraya da

  23. 33. okan16 dedi ki:

    arkadaşlar ben de alıcam bi tane st max 406 ama sigortası nı yapıcam. sigorta yapınca sole oluyor. garantiye gerek kalmadan direk sigortaya goturuyorsun gerekirse 1 e 1 degişim yapıyorlar. cok iyi bir şey bence sizde yeni alanlar icin soyluyorum sigortasız ürün almayın cok sıkıntı cekersiniz.

  24. 34. raif şentürk dedi ki:

    merhaba ben İZMİR’den yazıyorum bende ST MAX 206L var daha önceden bir sefer arıza yapmıştı servise götürdüm motor hiç yürümüyordu tık yok tu yani
    servis elemanı motordan dır dedi hiç olçüm yapmadan motoru söküp fabrikaya gönderdiler ama motoru hiç ölçmediler ve motorda hiç birşey gözükmüyordu yani yanık filan neyse 20 gün sonra filan telefon açtılar gelin alın hazır dediler evet motor çalışır durumda idi ve 2 aç kulandım ve tekrar yolda kaldım tekrar götürdüm bu sefer fabrika 2 sefer motor tamirini yapmıyor garanti dışı diyorlar ve 5 aydır motor garajda yatıyor mayıs ayında garantim bitiyor bana ne yapmam gerektiğini söylermisiniz lütfen veya izmir BUCA ve KARABAĞLAR kısmında yetkili servis varmı yazarmısınız lütfen birde benim gittiğim servis diğer benzinli motor servisiydi ve adam açıkçası söyledi biz bu nlardan anlamayız diye İZMİR 1 sanayi sitesinde yani yetkili fakat işten anlayan bir servis lütfen şimdiden teşekkürler

  25. 35. BUCALI35 dedi ki:

    raif senturk kardesim sana full olarak yardim edecegim stmaxi nereden aldin ?
    Servisleri söyluyorum ilk Önerim baris motora gitmen
    kahramanlar Baris Motor 1411 sok no 71/A 0555 559 41 14 FUARIN ilerinde kahramanlar mahlesinde bide
    gaziemir Melik nakip 4-D ASIK VEYSEL MAH 4006 SK NO 14 TEL= 0232 264 84 06
    yardmci olduysam ne mutlu bana bende baris motordan alicam stmax 406L

Sayfalar: « 1 [2] 3 »

Sayfaya yorum yazınız

Lütfen aşağıdaki işlemi rakamla tamamlayın.

*