Arora AR 05Z 250


Elektrikli bisiklet ve scooterlar yeni model, farklı renk ve teknik özellik seçenekleri ile ARORA’da. Klasik elektrikli bisiklet görüntüsü ile karşımıza çıkan AR 05Z 250 modelinin en çarpıcı özellikleri alarm, uzaktan kumanda, otomatik motor kilidi, arka sepet, ön-arka koruma ve hız sensörü.

Arora AR 05Z 250 Elektrikli Bisiklet Genel Özellikleri

Arora AR 05Z 250 Elektrikli Bisiklet

Arora AR 05Z 250 Elektrikli Bisiklet

Arora AR 05Z 250Özellikleri
Taşıma Kapasitesi100kg
Hız25 km/s
Şarj Mesafesi80-170 km
Motor Gücü249 Watt
Giriş Voltajı220 V
Akü22 Ah 60 volt x 5 akü
Lastikler18 x 2.50
Fren SistemiÖn - Arka Kampana
Şarj Olma Süresi10-12 Saat
Ek ÖzelliklerAlarm, Uzaktan Kumanda, Otomatik Motor Kilidi, Arka Sepet, Ön-Arka Koruma, Hız Sensörü
UyarıElektrikli bisikletinizi kullanmadığınız zaman ayda bir kere şarj etmeyi unutmayınız. Aksi taktirde akünüzün ömrü kısalacaktır.

Arora AR 05Z 250 Elektrikli Bisiklet Fotoğrafları

You can leave a response, or trackback from your own site.

“Arora AR 05Z 250” yazısına 395 yorum yapılmış:

Sayfalar: « 16 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 »

  1. 246. hasan dedi ki:

    arkadaşlar bu vites değiştirme yeri nerde dir acaba

  2. 247. kerim dedi ki:

    merhaba bende arora e- bisiklet var bu bisikletin çocuk kilidi nereden açılır ?

  3. 248. ADANALI dedi ki:

    @ünal @hasan abi ne vitesi çevir kolu git ya :) . @kerim bi servise sor.

  4. 249. SALİSMEHMET dedi ki:

    SİZLERE TAVSİYEM ARORAFİRMASINDAN BİRKİŞİ SİZE ENGÜZEL BİSİKLETİ HEDİYE EDİYORUM DESE YİNEDE ALMAYINIZ ÇÜNKÜ NE ARORAFİRMASI VEYA YEKİLİSERVİSLERİ SORUMLULUK ALMIYORLAR SADECE CEBİNİZDEKİ PARANIZI SONKURUŞUNAKADAR ALMAYA BAKIYORLAR.SORUNU ÇÖZÜLEN BİR KİŞİVARMI VARSA DÜNYANIN ENBÜK ÖDÜLÜNÜ KAZANMIŞ GİBİ SEVİNSİN. YOKKİ . KİM .SEVİNEBİLSİN.ARORA FİRMASI BU İŞTE .BENİM YORUMUMBU KARAR SİZLERİN SAKINA ALMAYINIZZZZZZZZZZZZ

  5. SLM BEYLER NASILSINIZ (SLM ADMIN) 08z 250 alan varmi ??

  6. 251. Batuhaan dedi ki:

    ArkadasLar Bende ALmayı Dusunuyorum . Ama ELektrikLi NasıL Onu Bilmiyorum .
    Onun İçinde BiLene Sormak İstiyorum . Elektriklinin Sarz Mesafesi Ne Kadar ? Kaç Kişi Taşıyor ? ve Kaç KiLometre Yapıyor . Yardımcı Olursanız Sevinirim . . .

    SaygıLar

    – B a t u h a n .

  7. 252. Batuhaan dedi ki:

    Bide Adana Şehrinde Yaşıyorum Fiyatı Ne Kadar BiLenLer İlgiLensiin . :)

  8. 253. BUCALI35 dedi ki:

    slm arkadaslar ben geldim saglamlik yönunden stmaxtir hafif oldugundanda stmaxtir ama aroranin bu modeli daha iyi yeni cikar modelede bakabilirsini YLS 08z 250 oda 6 set aku ben bu modeli aliyorum bu subat eder stmax 406 bu modelden bir kac kurus ucuzsa alabilirim. stmax alirsam TUM IZMIRLILILERE DUYRULUR TUM BUCALILARA City Machine’S Buca yi kuracam City Machine’S le anlasmali olacaktir

  9. 254. hasan dedi ki:

    bu 05z 250 evde şarj oluyormu ?

  10. 255. BUCALI35 dedi ki:

    edd cikarip evdesarj ediliyor ama tel 07z nin akusu cikmiyo

  11. 256. Batuhaan dedi ki:

    Cıkıyor.

  12. 257. BUCALI35 dedi ki:

    07Z 250 nin akusu cikmiyor batuhan 05Z 250′ nin akusu cikmiyor hem 07Z 250 nin akusu cikiyor diyorsan yanliz diyosun arayip sordunmu ARORAYI

  13. 258. oguzhan dedi ki:

    beyler ben bu bisikletten aldım alalı 1 bucuk ay oldu. Eger tereddutunz varsa hc tereddut etmeyn ekobis flan hikaye harika bi bike bunu alın ne bayır sorunu var ne sarj sorunu var bayırda iki kişi hız kesmeden cıkarsınız max 120 kg ekobis daha hızlı felan diyolar fakat biz arkadasla aldık o ekobis aldı ilk sarjlarıyla full olarak bi kapıstık kafa kafayalar tabi birazda ustalık lazım tokatladım sonradan ve en guzeli bu motoru kimse calamaz siz istemedkten snra gvenlk sstemi mukemmel
    4 4 luk bi bıke bayır asa full gaz kaptırın daha hızlı gtmeye baslıyo bn 50 yi gordm birde st max 206 l ile kapıstım :D adamın ibresi 60 ıda geciyo 70 gosterıyo benm arora 40 gosteryo daha hızlı gıdıyorm hmde acıkara yani ibrelere inanmayın kapısmak isteyen varsa gelsin:D

  14. 259. oguzhan dedi ki:

    ewt tek kotu yanı aku ckmıyor ama bunu halledersnz bnce mukemmel

  15. SEN XH 07z 250 almisindirr

  16. 261. melih helvaci dedi ki:

    ben elektrikli bisiklet alcağım 2,000 tl ye kadar hangı elektrıklı bısıkletı tavsıye edersınız bana guclu ve bayır cıksın yeter

  17. 262. melih dedi ki:

    ArkadasLar Bende ALmayı Dusunuyorum . Ama ELektrikLi NasıL Onu Bilmiyorum .
    Onun İçinde BiLene Sormak İstiyorum . Elektriklinin Sarz Mesafesi Ne Kadar ? Kaç Kişi Taşıyor ? ve Kaç KiLometre Yapıyor . Yardımcı Olursanız Sevinirim . . .

  18. Melih adaŞ bayir cikacaksan cokta diklere cikmaz her elektrikli ama xh 07z 250 sana uygunda yas kac

  19. 264. sami dedi ki:

    arkadaşlar.bier sene önce aldım 05z 250 modelini.60 volt ama ben 1 akü daha ilave ettiridim.beyin değiştirdim ve mükemmel bir motor haline geldi.yokuş mokuş hikaye aslan gibi tırmanıyo.hatta bir arkadaş yazmış sorunu olup da helledilen varmı diye.bakın bu motorların hepsinde yedek parça için garanti maranti yok.plastik parça zaten hepsi.ama aküleri gaerantili.benim akülerin şarzı 3 ay kullandıktan sonra düştü.servise gttim.ölçtüler ve 1 aküde şarz eksi,kliği gördüler.söktürdüm ve adanaya yollattım.1 hafta sonra yenisini hiç ücret almadan yolladılar.bu motorlarda garanti pek aramayın.ama akülerinde yada beyninde meydana gelebilecek arızaları garanti süresi içinde fabrikaya yolluyolar bilginiz olsun.

  20. 265. Mc Msty dedi ki:

    Arkadaşlar Ben Tavsiye Ediyorum Benim Arkadaşım Aldı Ve Çok Çokta Memmun Bende Almayı Düşünüyorum…

  21. 266. mehmet postaci dedi ki:

    arkadaşlar elektrikli bisikleti piyasa lanse eden biziz.çünkü benzine para verecekkadar enayideğiliz dedik bunun reklamını yapalımdedik. ilkönce stmax 206 l
    vardı onu aldık çünkü acentada sadece o vardı.kulandık 40 km idisattık
    100 kmsinidenedik daha iyi oldu hergün işeonunlagidipgeldik rahat ettik
    fakat yojkuşlarda zorlanıyor zamanla arora z250 çıktı onu aldık fırtına
    gibi estibütün elektrikli bisikletleri yoldabıraktı 55 km yigördük çok
    memnun kaldım lakin daha uzuzn menzilliolsa iyi oludu 5 askülü çokmemnunkaldım ben satıcı felan değilim kullanıcıyım

  22. 267. hüseyin zıkkım olsun dedi ki:

    slm arkadaşlar ehliyet ve yakıt sorunu yok diye çocuk okula gitsin gelsin diye 1600 tl verdik aldık 4 ay hiç bozulmadı servise gitme gereği duymadık sonra bir gün jarz aleti sürekli kırmızı yanmaya başladı yeşile geçmedi servisine götürdüm servisi benim e bisikletin garantisini iptal etmiş hemde neye dayanarak biliyomusun 4 aydır hiç tamire gitmemişim başka yere götürmüş olabilirmişim saçmalığa bakın neyse yaptı tamam dedi 30 tl para aldı ertesi gün yine aynı tekrar götürdüm adanadaki borbis firmasını aradı firma jarz aletiyle akülerini istedi söktük gönderdi servis 17 gün sonra adanadan geri gelirken aras kargoda aküler jarz aleti kırılmış bayi kırıldıysa beni ilgilendirmez dedi çıktı aras kargo bizim taşıdığımız mallar garantili faturasını kessin zararını sigortadan temin etsin dedi bayi ne yaptı bilmiyorum ama almışlardır sigortadan parayı bana 550 tl akülerin şişmiş parasını gönder akülerin yenisini göndercez dediler neymiş efendim aküleri jarz aleti garantiye girmiyomuş saçmalığa bakın diğer firmaların tamamıyla görüştüm aroranın işine öyle geliyodur dedi hepsi bizimkilerin tamamı garantili dediler neyse bu gün aküleri jarz aletini aldım sıfır paramla bisiklet yine olmadı servisi tamir edemiyor anlamıyor tamirinden servisi ne diyor biliyormusunuz arkadaşlar sen bana sormadan danışmadan neden gittin aldın sen böyle dandik bi markayı parçası yok aküsü garantiye girmiyor 550 tl şarz aleti 70 tl arka tekeri 350 tl garanti yok bunlara diyor servisi başına belayı bulmuşun sen deyip dalga geçiyor benle ne sevisi sahip çıkıyor bana ne paramı alan bayisi sahip çıkıyor nede arora daki müdürler patronlar sahip çıkıyor hepsi bir birinin üzerine atıyor bunların derdi cebinizdeki paranızı almak bi aldılarmı senle işi bitiyor müşteri memnuniyeti sıfır paranızı sokağa atmayın sakın ama sakın paranızı sokağa atmayın SAKIN ARORA ALMAYINNNNN BENDEN BU KADAR 2000 TL ÇÖPE GİTTİ

  23. 268. onurhan dedi ki:

    ben arora ar 05z alalı 1 yıl oldu ve gayet memnunum.Öncekine göre hızı biraz daha artı ve full sarjla 47 km hız yapıyor st maxlılarla yarısıom gecince hepsini bozuluyorlar :))))

  24. 269. MUHAMMED AYTEN dedi ki:

    Arkadaşlar bu elektirikli bisiklet iyi mi ? kullananız varsa bir yardımcı olsun ne olur. Babam teşşekkür alırsam karnede alacağına dair söz verdi:D

  25. 270. Batuhaan dedi ki:

    Ben yarın alıyorum size bildiririm.

Sayfalar: « 16 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 »

Sayfaya yorum yazınız

Lütfen aşağıdaki işlemi rakamla tamamlayın.

*